Başkan Çolakbayrakdar: “3. nesil yazılım ve yapay zeka ile hızlı çözüm üre
Başkan Çolakbayrakdar: “3. nesil yazılım ve yapay zeka ile hızlı çözüm üre
Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar, 2016 yılından bu yana çalışmalarını sürdüren Çözüm Merkezi ile ilgili basın toplantısı düzenledi. Çözüm Merkez’inin; vatandaş ile belediye başkanı arasında bir iletişim kanalı olduğunu vurgulayan Başkan Çolakbayrakdar, "Çözüm Merkezi’nde yalın yönetim anlayışıyla yapay zeka destekli 3. nesil yazılımımızla bürokrasiyi ortadan kaldırıyor, sorunlara anında ve hızlı çözümler üretiyoruz” dedi.
Haber Giriş Tarihi: 28.08.2024 13:22
Haber Güncellenme Tarihi: 28.08.2024 13:22
Kaynak:
IGF
KAYSERİ (İGFA) - Belediye hizmet binası seminer salonunda gerçekleştirilen basın toplantısına, Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar’ın yanı sıra meclis üyeleri, belediye başkan yardımcıları ile ilgili müdürler ve basın mensupları katıldı. Çözüm Merkezi’nin işlevi ile ilgili bir sunum yapan Başkan Çolakbayrakdar, “ 25 Ağustos 2016 yılında hayata geçirdiğimiz Çözüm Merkezi'mizin sekizinci yılındayız. Çözüm Merkezi, belediyemizin hizmet zihniyetinin bir göstergesidir. Vatandaşa hizmet etmenin, bu hizmeti neticelendirmenin ve sonucunda vatandaş memnuniyetini ölçerek hizmet kalitesini artırmanın çabasını yansıtır. Belediye ne iş yapar sorusunun cevabı daima insana çıkar. Belediye, insanların beklentilerini ve taleplerini karşılamaya çalışan, aynı zamanda bizden sonraki nesillere emanet edeceğimiz çevreyi koruyan bir kurumdur. İnsan ve çözüm odaklı hizmetler üretiyoruz. Çözüm Merkezi, şehirde yaşayan insanlarla belediye başkanı ve belediye arasında bir iletişim köprüsü olarak hizmet verir. Kayseri'nin yaklaşık 1,5 milyonluk nüfusunun tamamı, 222 70 00 numaralı hattı arayarak bu hizmetlere ulaşabiliyor. Bu, şehrin tamamına eşit şekilde hizmet ulaştırmanın geldiği noktayı gösteriyor. Ayrıca şeffaf bir şekilde taleplerinizi takip edebilme imkanı sunuyoruz” ifadelerini kullandı.
Çözüm Merkezi ile daha hızlı iletişim ve operasyon refleksi daha yüksek belediyecilik yaptıklarına dikkat çeken Başkan Çolakbayrakdar, “Vatandaşımız, bizim baş tacımızdır. Vatandaşımızı önemsiyoruz ve beklentilerini hızlı bir şekilde karşılamak için Çözüm Merkezi ile sonuç odaklı çözüm üretiyoruz. Özellikle pandemi süreci gibi hiç evinden çıkamayan vatandaşımızın yanında olduk. Yani Kocasinan Belediyesi hiç düşünmediğiniz zaman ansızın yanınızda oluyor. Sadece talep değil, zaman zaman vatandaşımızın memnuniyetini ve teşekkürlerini alıyoruz. İlçe sakinlerimiz, isteklerini yüz yüze iletebilmenin yanı sıra her türlü iletişim kanalı; sosyal medya, Kocasinan Belediyesi’nin web sitesi, mobil uygulamalı cep telefonu ve Watsapp hattı 0(352) 222 70 00’ nolu telefon numarasından her şekilde belediyeye anında ulaşabiliyor. Kocasinan Belediyesi hem 7/24 saat çalışan bir belediye hem de 7/24 saat ulaşılan bir belediyedir” diye konuştu.
“YALIN YÖNETİM HAMLESİ YAPAY ZEKA DESTEKLİ KARAR MEKANİZMASI”
Yeni bir uygulamayı daha hayata geçirdiklerinin altını çizen Başkan Çolakbayrakdar, “Çözüm Merkezi, 8. yılında 3. nesil bir yazılım haline geldi. Telefonla olayı anlatan bir fotoğraf çekildiğinde, tüm iletişim kanallarını kullanarak bürokrasiyi ortadan kaldırıp dijital ve hızlı bir şekilde çözüm üretiyoruz. Yapay zeka, gelen talepleri çözümleyip ilgili birime yönlendiriyor. Dünyada yalın yönetim konuşulurken, biz de belediye olarak her kategoride yalın yönetimi esas alıyoruz. Yapay zeka destekli karar mekanizması, sorunları ciddi anlamda çözüme ulaştırıyor. Bölgelere göre ısı haritasıyla oluşan talepleri noktasal bazda görerek harekete geçiyoruz. Çözüm Merkezi olarak yeni teknolojileri yakından takip ediyor, sürekli yenileniyoruz” şeklinde konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Çolakbayrakdar: “3. nesil yazılım ve yapay zeka ile hızlı çözüm üre
Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar, 2016 yılından bu yana çalışmalarını sürdüren Çözüm Merkezi ile ilgili basın toplantısı düzenledi. Çözüm Merkez’inin; vatandaş ile belediye başkanı arasında bir iletişim kanalı olduğunu vurgulayan Başkan Çolakbayrakdar, "Çözüm Merkezi’nde yalın yönetim anlayışıyla yapay zeka destekli 3. nesil yazılımımızla bürokrasiyi ortadan kaldırıyor, sorunlara anında ve hızlı çözümler üretiyoruz” dedi.
KAYSERİ (İGFA) - Belediye hizmet binası seminer salonunda gerçekleştirilen basın toplantısına, Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar’ın yanı sıra meclis üyeleri, belediye başkan yardımcıları ile ilgili müdürler ve basın mensupları katıldı. Çözüm Merkezi’nin işlevi ile ilgili bir sunum yapan Başkan Çolakbayrakdar, “ 25 Ağustos 2016 yılında hayata geçirdiğimiz Çözüm Merkezi'mizin sekizinci yılındayız. Çözüm Merkezi, belediyemizin hizmet zihniyetinin bir göstergesidir. Vatandaşa hizmet etmenin, bu hizmeti neticelendirmenin ve sonucunda vatandaş memnuniyetini ölçerek hizmet kalitesini artırmanın çabasını yansıtır. Belediye ne iş yapar sorusunun cevabı daima insana çıkar. Belediye, insanların beklentilerini ve taleplerini karşılamaya çalışan, aynı zamanda bizden sonraki nesillere emanet edeceğimiz çevreyi koruyan bir kurumdur. İnsan ve çözüm odaklı hizmetler üretiyoruz. Çözüm Merkezi, şehirde yaşayan insanlarla belediye başkanı ve belediye arasında bir iletişim köprüsü olarak hizmet verir. Kayseri'nin yaklaşık 1,5 milyonluk nüfusunun tamamı, 222 70 00 numaralı hattı arayarak bu hizmetlere ulaşabiliyor. Bu, şehrin tamamına eşit şekilde hizmet ulaştırmanın geldiği noktayı gösteriyor. Ayrıca şeffaf bir şekilde taleplerinizi takip edebilme imkanı sunuyoruz” ifadelerini kullandı.
“ÇÖZÜM MERKEZİYLE TALEPLERE ANINDA YANIT VERİYORUZ”
Çözüm Merkezi ile daha hızlı iletişim ve operasyon refleksi daha yüksek belediyecilik yaptıklarına dikkat çeken Başkan Çolakbayrakdar, “Vatandaşımız, bizim baş tacımızdır. Vatandaşımızı önemsiyoruz ve beklentilerini hızlı bir şekilde karşılamak için Çözüm Merkezi ile sonuç odaklı çözüm üretiyoruz. Özellikle pandemi süreci gibi hiç evinden çıkamayan vatandaşımızın yanında olduk. Yani Kocasinan Belediyesi hiç düşünmediğiniz zaman ansızın yanınızda oluyor. Sadece talep değil, zaman zaman vatandaşımızın memnuniyetini ve teşekkürlerini alıyoruz. İlçe sakinlerimiz, isteklerini yüz yüze iletebilmenin yanı sıra her türlü iletişim kanalı; sosyal medya, Kocasinan Belediyesi’nin web sitesi, mobil uygulamalı cep telefonu ve Watsapp hattı 0(352) 222 70 00’ nolu telefon numarasından her şekilde belediyeye anında ulaşabiliyor. Kocasinan Belediyesi hem 7/24 saat çalışan bir belediye hem de 7/24 saat ulaşılan bir belediyedir” diye konuştu.
“YALIN YÖNETİM HAMLESİ YAPAY ZEKA DESTEKLİ KARAR MEKANİZMASI”
Yeni bir uygulamayı daha hayata geçirdiklerinin altını çizen Başkan Çolakbayrakdar, “Çözüm Merkezi, 8. yılında 3. nesil bir yazılım haline geldi. Telefonla olayı anlatan bir fotoğraf çekildiğinde, tüm iletişim kanallarını kullanarak bürokrasiyi ortadan kaldırıp dijital ve hızlı bir şekilde çözüm üretiyoruz. Yapay zeka, gelen talepleri çözümleyip ilgili birime yönlendiriyor. Dünyada yalın yönetim konuşulurken, biz de belediye olarak her kategoride yalın yönetimi esas alıyoruz. Yapay zeka destekli karar mekanizması, sorunları ciddi anlamda çözüme ulaştırıyor. Bölgelere göre ısı haritasıyla oluşan talepleri noktasal bazda görerek harekete geçiyoruz. Çözüm Merkezi olarak yeni teknolojileri yakından takip ediyor, sürekli yenileniyoruz” şeklinde konuştu.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler
1 ölü 3 yaralı
İznik yolu üzerinde meydana gelen trafik kazasında mandalina yüklü TIR ile otomobil kafa kafaya çarpıştı. Kazada 1 kişi hayatını kaybetti, 1’i ağır 3 kişi yaralandı. TIR devrilirken otomobil hurda yığınına döndü. Yaralılar hastaneye kaldırıldı, hayatını kaybedenler var. Jandarma inceleme başlattı.
Ne olacak bu Yalova'nın hali.?
CHP Yalova Milletvekili Tahsin Becan'ın Ticaret Bakanlığı'na yönelttiği sorulara verilen cevapta, Yalova'da 10 yılda 18.342 dükkânın kapandığı ve market zincirlerinin haksız rekabete sebep olduğu vurgulandı. Bakanlık tarafından yapılan denetlemelerde 600 işletme ve 12.500 ürün incelenmiş, Yalova'da 296 zincir market şubesi bulunduğu belirlenmiştir. Tahsin Becan, marketlerin ürün satışlarına sınırlama getirilmesini önerdi.
Yalova da kontrol yok
CHP Yalova Milletvekili Tahsin Becan, Ticaret Bakanlığı'ndan haksız rekabet ve zincir marketlerle ilgili soru önergesine cevap aldı. Yalova'da 10 yılda 18.342 dükkân kapandı, 296 zincir market var. Bakanlık, denetimlerde 600 işletmeyi kontrol etti.
Aranan kadın yakalandı
Yalova'da 12 yıl kesinleşmiş hapis cezasıyla aranan kadın jandarma ekipleri tarafından yakalandı. M.D. adlı kadın, Çınarcık ilçesinde bulunan adreste operasyonla yakalandı ve tutuklandı.
Aranıyordu
Yalova'da 12 yıl kesinleşmiş hapis cezasıyla aranan kadın jandarma ekipleri tarafından yakalandı. M.D., 'Yol Kesmek Suretiyle Silahla Birden Fazla Kişi ile Yağma' suçundan aranan ve tutuklandı.
Katil zanlısı yakalandı
Kocaeli'nin Karamürsel ilçesinde ATM'de silahlı saldırı: Maksut Beytaş hayatını kaybetti. Olayı gerçekleştiren U.B. (22) İstanbul'da yakalandı. Cinayet geçmişe dayalı husumetten kaynaklanıyor. Maktulun kan davasından kaçarak yerleştiği ortaya çıktı.